1. Woda:
Koty nie potrafią pływać, jeżeli wejdziesz na głęboką wodę - utoniesz.2. wiek:Od wieku zależy nasza siła, wytrzymałość czy zwinność.
Niżej znajduje się kryterium wiekowe w nast. kolejności: Grupa wiekowa, od ilu do ilu lat ona trwa, czas dorastania.
Kocię = 0-12 lat [2-3 tygodnie]
Nastolatek = 13-16 lat [1-2 miesiące]
Młody dorosły = 17-20 lat [1-2 miesiące]
Dorosły = 21 - 40 lat [3-4 miesiące]
Stary dorosły = 41-60 lat [2-3 miesiące]
Starzec = 61-100 lat [1-2 miesiące]
Po śmierci postaci edytujesz swoją kartę postaci i piszesz:
3. Nieśmiertelność:Nie ma nieśmiertelności, ani bycia "duchem". Odreagowujemy na swoje ataki. Nie możesz być też niezwyciężonym. Zadawanie obrażeń typu: ,, Odgryza mu szczękę", czy ,,rozpruwa bok" jest niedozwolone.
kocię czy nastolatek nie powali dorosłego kota. A młody dorosły starego dorosłego.4. Nie używamy "e".5. Na początku każdego RP wyłączamy mapę.[/color]
6. Zakaz wchodzenia w obiekty. W przypadku gdy one Cię "zjadają" nie ponosisz konsekwencji. 7. Nie ma "mutantów". Np. kociaków, które 'słyszą' Cię z drugiego końca mapy.